קורס שכנוע ו השפעה nlp נלפ תת מודע

יקר לי…

״יקר לי״.

אם יש לך עסק – התשובה הזאת בטח מוכרת לך. זו התשובה הכי מעצבנת – שלקוחות משיבים.

הם משווים את המחיר של המוצר שלך – למחיר של מוצר (נחות) מתחרה, שעולה חצי, ולא מוכנים להשקיע במוצר איכותי כמו שלך. אבל בסוף – הם הולכים ומשלמים כפול אצל מתחרה אחר…

איך לא היה להם כסף למוצר שלך – ויש להם כסף למתחרה היקר שלך??? מאיפה פתאום הכסף???

אז זהו. זה לא שאין להם כסף. זה ברור לשלושתנו (לך, לי וללקוח)… פשוט – לא הצלחת להעביר מספיק ברור את הערכים והיתרונות של המוצר שלך. של העסק שלך. שלך.

 

למה? 

כנראה כי לא למדת לעשות את זה נכון, מבלי לעורר את ההתנגדות האוטומטית שתת המודע שלהם מפעיל תמיד (כן, תמיד) באופן לא רצוני.

הרבה פעמים אני שומע בעלי עסקים שאומרים: 

  • אני לא רוצה לשכנע את הלקוח שלי…
  • אני רוצה שהוא יבוא אלי ויקנה ממני – מרצונו
  • אני לא מרגיש נוח ״ללחוץ״ על הלקוח
  • אני לא ״מאכר״
  • אני רוצה למכור רק ללקוחות שמעריכים את המוצר שלי ורוצים אותו

השאלה היא: איך הם יעריכו אותו וירצו אותו – אם לא נסביר להם??? 

זה פשוט:
״מי שיודע להשפיע – לא צריך לשכנע!״

 

הבשורה הגדולה:
זה ממש קל ללמוד להעביר מסרים – בלי הצורך לשכנע. זה פשוט להשפיע על אנשים אחרים (לקוחות, בוס, קולגות, שותפים, חברים…) בלי שהם ירגישו שאנחנו מנסים לשכנע אותם או לכפות את דעתנו.

 

איך?

עושים את זה בדרכים מתוחכמות שעוקפות את מנגנוני ההתנגדות האוטומטיים התת-הכרתיים (שנמצאים אצל כולנו) וגורמים למי שמולנו להזדהות עם המסר, לאמץ אותו, ואפילו לחשוב שזה היה רעיון שלו.

ואז – לא רק שהוא משוכנע ובטוח במסרים שלך, הוא גם יעביר אותם לאחרים ויפיץ אותם בהתלהבות… (כי זה הרי רעיון שלו, הוא חשב על זה. בעצמו…)

 

עושים את זה באמצעות כלי השפעה ושכנוע: שימוש נכון בשפה המדוברת – בחירת המילים הנכונות ותבניות השפה המתאימות. שימוש מושכל בשפת הגוף – תנועות ידיים וראש, יציבה ומנח גוף. והכי חשוב: קוראים נכון את מי שמולנו, מזהים את סוג הטיפוס ומתקשרים איתו בשפה הטבעית שלו – כזו שהוא לא יצטרך להעביר אותה פיענוח, אלא היא ״תחליק״ ישר לתוך תת-המודע שלו.

פרטים נוספים, אפשר לקרוא בדף הקורס ׳סודות ההשפעה והשכנוע׳ כאן

לקבלת טיפים ומידע בנושא השפעה ושכנוע, הכנס פרטיך בטופס:

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *